بنت به‌دنبال ایجاد یک دیوار حایل دیگر در اطراف رژیم صهیونیستی

بعد از آن که روزگاری صهیونیست‌ها سودای حکم‌رانی از نیل تا فرات را داشتند، رهبران فعلی این رژیم به دنبال ایجاد دیوار حایلی دیگری در اطراف خود هستند.

به گزارش مشرق، روزنامه معاریو در گزارشی خبر داد، نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل قصد دارد دیوار حایل جدیدی را در منطقه نقب در جنوب (فلسطین اشغالی) احداث کند.

به نوشته این روزنامه عبری زبان در پی شکست اقدامات امنیتی برای مقابله با ساکنان عرب (فلسطینی) بادیه نشین منطقه نقب، نفتالی بنت برنامه خود را برای ایجاد دیوار حایل در این منطقه ارائه کرده است.

به گفته بنت اسرائیل قادر به کنترل و حکومت بر عرب‌های (فلسطینیان) نقب نیست از اینرو در صورت ادامه رویکرد (ضد اسرائیلی) آنها دیواری آهنین در اطراف آنها ایجاد خواهد شد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعتراف کرد، طی ۲۰ سال گذشته ما به شکل گسترده‌ای منطقه نقب را از دست داده‌ایم.

او علت این اقدام را حماقت کابینه‌های اسرائیلی توصیف و ادعا کرد اهالی این منطقه در زمین‌های خود به شکل غیر قانونی زندگی می‌کنند!!

به گفته بنت در صورت ادامه ناتوانی در کنترل اوضاع نقب برنامه احداث دیوار حایل در اطراف آن در دستور کار قرار می‌گیرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • نیما IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    0 0
    صهیونیستها اگر بتوانند همین قدس را حفظ کنند هنر کردند
  • خلیج پارس iran IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
    0 0
    اسرائیل هرگز یک کشور نبوده و هرگز یک کشور نخواهد شد ، اسرائیل قلعه جنگی استعمار ، نماینده استعمار در منطقه غرب آسیاست ، مرکز فتنه و توطئه ، مرکزی برای برنامه ریزی و ترور اندیشمندان دانشمندان منطقه و جهان که با اهداف استعمار همسو و همراه نیستند ..! هر چقدر هم به دور خویش دیوار بکشید پنهان شوید بی فایده فرزندان ایران بزرگ و جبهه مقاومت هرگز چشم از شما حرامیان غاصبان منطقه بر نخواهند داشت ، شنا کردن بیاموزید که تنها راه نجات و راه فرار شما از مناطق اشغالی در آینده نه چندان دور شنا کردن خواهد بود ..
  • خلیج پارس iran IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    0 0
    موش های کثیف صهیونیست باید دور تا دور خودتون رو دیوارهای فولادی و بتنی بکشید تو اعماق زمین سوراخ حفر کنید بروید زیر زمین مثل موش زندگی کنید .. ولی باز هم بی فایده است هر کجا که پنهان بشوید در تیر رس ما ایرانیان و جبهه مقاومت بازوان قدرتمند ایران بزرگ خواهید بود ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس